ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





من تو را کم دارم

باران میبارد ...
تو را کم دارم !

تنم میلرزد اینجا...
تو را کم دارم!

دلم تنگ شده...
تو را کم دارم!

بوی عطر قهوه...

تو را کم دارم!

یاد خاطره ای زیبا...
تو را کم دارم!

یک آهنگ قدیمی...
تو را کم دارم!

صدای "تلنگر" باران...
تو را کم دارم!

گونه های خیس ، همچون دیوار های شهر...
تو را کم دارم!

رد پایی خیس،اما یک نفره...
تو را کم دارم!

نگاه بغض آلود چراغهای خیابان...
تو را کم دارم!

یک شب دیگر تا صبح زیر باران!
تو را کم دارم!

واژه های خیس زیر باران...
تو را کم دارم!

صدای حق حق آسمان...
تو را کم دارم!

رعد میزند و باور میکنم تنهایم...
تو را کم دارم!

واژهایم میلرزند!
تو را کم دارم!

من تو را کم دارم!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 4:25 | |